مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

فروش قالب وردپرس
مهران موزیک

با سلام سایت مهران موزیک
سلام این سایت آهنگ های شاد پاپ قرار می دهد تا بازدید کننده های خود را نگهداری کند تا بازدید کننده های زیادی پیدا کند و لطفآ در تلگرام سایت مهران موزیک هم عضو شوید

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس

دانلود آهنگ
تبلیغات
راه اندازی کسب کار آنلاین

آهنگ عمو زنجیر باف از محسن چاوشی

افسانه | دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ب.ظ

عمو زنجیر باف از محسن چاوشی

دیوونه کیه عاقل کیه جونور کامل کیه

واسه نیار به عزتت خمارم

حوصله ی هیچ کسی رو ندارم

کفر نمیگم سوال دارم یک تریلی محال دارم

تازه داره حالیم میشه چیکارم

میچرخم و میچرخونم سیارم

تازه دیدم حرف حسابت منم طلای نابت منم

تازه دیدم که دل دارم بستمش راه دیدم نرفته بود رفتنش

جواب زنده بودنم مرگ نبود مردن من مردن یک برگ نبود

اون همه افسانه و افسون ولش این دل پر خون ولش

دلهره ی گم کردن گدار .. ولش تماشای پرنده ها بالای کارون ولش

خیابونا سوت زدنا شپ شپ بارون ولش

دیوونه کیه عاقل کیه جونور کامل کیه

دیوونه کیه عاقل کیه جونور کامل کیه

آوردی حیرونم کنی که چی بشه نه والا

مات و پریشونم که چی بشه نه بلا

پریشونت نبودم من حیرونت نبودم

تازه داشتم میفهمیدم که فهم من چقدر کمه

حتی تو دنیای خودش حریف صد تا رستمه

گفتی ببند چشماتو وقت رفتنه

… میخواد دنیا بیاد آهن فسفرش کمه

چشمای من آهن انجیر شدن

حلقه ای از حلقه ی زنجیر شدن

عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم

چشم منو انجیرتو بنازم

عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم

چشم منو انجیرتو بنازم

عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم

چشم منو انجیرتو بنازم

عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم

چشم منو انجیرتو بنازم

این وبلاگ تحت مدیریت راه وردپرس می باشد.

 


دریافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی