مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

فروش قالب وردپرس
مهران موزیک

با سلام سایت مهران موزیک
سلام این سایت آهنگ های شاد پاپ قرار می دهد تا بازدید کننده های خود را نگهداری کند تا بازدید کننده های زیادی پیدا کند و لطفآ در تلگرام سایت مهران موزیک هم عضو شوید

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس

دانلود آهنگ
تبلیغات
راه اندازی کسب کار آنلاین

آهنگ افغانی سرزمین من

افسانه | چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

آهنگ سرزمین من

بی آشیانه گشتم خانه به خانه گشتم
 بی تو همیشه با غم شانه به شانه گشتم

 

عشق یگانه من از تو نشانه من
 بی تو نمک ندارد شعر و ترانه من

سرزمین من خسته خسته از جفایی
سرزمین من بی سرود و بی صدایی
سرزمین من دردمندِ بی دوایی
 سرزمین من

برای دانلود و پخش آنلاین به ادامه مطلب بروید

سرزمین من کی غم تو را سروده؟
سرزمین من کی ره تو را گشوده؟
سرزمین من کی به تو وفا نموده؟
 سرزمین من

ماه و ستاره من راه دوباره من
 در همه جا نمیشه بی تو گزاره من

گنج تو را ربودند از بهر عشرت خود
 قلب تو را شکسته هر که به نوبت خود

سرزمین من خسته خسته از جفایی
سرزمین من بی سرود و بی صدایی
سرزمین من دردمندِ بی دوایی
 سرزمین من

سرزمین من مثل چشم انتظاری
سرزمین من مثل دشت پر غباری
سرزمین من مثل قلب داغداری
 سرزمین من

 

 
 


دریافت

 

 

نظرات  (۲۴)

با این میشه ساعت ها گریه کرد.عجیب واسه ایران هم صدق میکنه!!!!!!!سرزمین من مثل قبل داغداری...
چقد احساس داره این ترانه
اینو واسه خود ایران خونده اصلا
این ترانه زیبا افغانی است و اصلا ربطی به ایران نداره چون بعضیا میگن مال ایران اصل   ولی ترانی زیبا و با احساسیه زنده باد وطنم افغانستان
واقعا عالی خونده که سالها میگذرد ولی هنوز تازگی داره
افغانستان مظلوم من یک روز آبادت می کنم
برای ایرانیان خونده، الان ارزش پول افغانستان بیشتر از ایران است
درود بر تمام زنان و مردان آزاد اندیش.
چه حس خوبی داره.
یه بقض عجیبی گرفته منو بعد شنیدنش ... ای کاش هیج جا جنگ نباشه هیج جا
این اهنگ رو خیلی سال هاپیش روی فیلم سربریدن افغان های بیچاره توسط طالبان دیدم.   ..   خاطرات بد زنده شد
  • امیر بهارلو
  • عالیه. هروقت این آهنگ رو گوش میکنم بحال این روزهای ایران و افغانستان گریم میگیره.
    چه اشکی ریخته شد با این سوزناک ترانه جاودان! YNWA AFG

    پاسخ:
    واقعآ روز های غمگین داشتم
    واقعاً آهنگ سوزناک و تاثیر گذاریست؛ یادم میاد بیش از 15 سال پیش که این سرود رو  صدا و سیمای خودمان مدام به سبب سیطره طالبان بر افغانستان و ظلم و جفای آن گروه افراطی، پخش میکرد، رفتم و نوار کاستش رو خریدم و روزی بیش از 10 بار گوش میدادم و البته هنوز هم نوارش رو دارم البته آهنگ های دیگه ای هم از همین خواننده (سرخوش) داخل نوار هست.
    ظلمی که بر این افغان ها رفت و هنوزم میره، دل هر انسان آزاده ای رو به درد میاره.
  • ابوالفضل
  • خیلی قشنگ خوانده دمش گرم


  • ابوالفضل احسانی
  • سلام به همه ی دوستان با قیرت افغان بر خاکتان بوسه میزنم به 
    امید عدل ، آزادی در کشورتان اتحاد رمز پیروزیس.

    افغانستان پاره تن جدا مانده ایران دوستت دارم. یک ایرانی آذری
    به امید روزی که وطن مون آباد بشه بدون هیچ جنگی یا کشتاری 
    آرزوی آبادانی و سرزندگی دارم برای کشور دوست و همسایه و برادرمان افغانستان...درسته ایرانی هستیم ولی داداشیامونو دوست داریم
    بی آشیانه گشتم، خانه به خانه گشتم!!
    اما هیچ جایی وطن خودم نشد
    خدا هیچ آدمی رو دور از وطنش نکنه
    نه افغانی نه ایرانی نه هیچ کس دیگه ای
    زنده باد انسانیت
    به آرزوی جهان بی جنگ، بی خونریزی
    خیلی ممنون از این همه علاقتون نسبتم به وطنم...ما افغان ها هم فارس هستیم اما فارسی دری صحبت میکنیم...ولی مهم تر اینه که همه ی ما انسان هستیم....
    چقدر دردناکه این آهنگ
    نمیشه شنید و بغض گلوتو فشار نده
    ترانه زیبای افغانی که ملودی اش را از آهنگ عاشقانه و فوق العاده زیبای هایدی سویله(Haydi Söyle) ابرام تتلیسس عزیز گرفته.عشق به هر زبانی زیباست. وقتی امنیت و رفاه هست ار دل عشق دختر و پسری برمی آید در نبود امنیت از زبان مردم ستمدیده افغان برای وطن خوانده شده. امید که پیوند شرقی ما٬ که امروز در زیر پوتین جنگ ناشی از سیاستهای برآمده از تعصبات تندروهایی که میدان دو روزه ی زندگی را تبدیل به وحشیانه ترین سلاخ خانه تاریخ معاصر کرده اند؛ باز هم به زبان شعر و هنر و ترانه ادامه یابد. هنوز صدای ملا ممد جان٬ بهاره دختر عمو٬ یا مولا دلم تنگ آمده٬ صدای هایده٬ ناظم الغزالی عراقی٬ تتلیسس ترک و ... در گوش و زبان و جان مردم تراوش میکند و دلهایمان را پر از عشق میکند.زنده باد ایران افغانستان و تمام کشورهای دنیا. به امید زندگی برای همه انسانها.
  • عقیل تیموری
  • این درد و ظلم ۲۷۰ سال قبل بر سر زمین من شروع شد و چندی طول نه کشید  که رنج و درد ما افزوده شد ،دقیق همان روزی بود که اسم کشورم را عوض کردند و اسم جدید یعنی افغان ستان را گذاشتند و این اسم تاریکی بود و وحشت ، بربریت بود و ظلمت.
    خراسانم را به وحشت کده ای به نام افغان ستان تبدیل کردند ، نامی که هرگز آن را از خود نمی دانستیم.
    با ایجاد این اسم افغانستان، کشورم  یعنی خراسانم ، یعنی سرزمین خورشیدم  را به وحشت کده تبدیل کردند.
    در تعجب هستم که برادران ایرانیم چرا صدای مان را که هر روز  شعار سر می دهیم  (من افغان نیستم) نشنیده اند و چرا اینقدر بی خبر هستند در حالیکه ما پای این شعار خون می دهیم. 
    روزی برسد که همه فاسی زبانان پشتیبان مان باشند و برای بر گرداندن کشورم به خراسان یاری مان کنند.
    بدرود(من افغان نیستم)

    الان که دارم کارهایمهاجرتمو انجام میدم یاد وقت هایی میفتم که اخبار افغانستانو پیگیری میکردیم و این آهنگ زمینه ی تمام تصاویر رنج این مردم سخت کوش بود....
    سرزمین من ........
    زبان فارسی من که سوزناکترین ترانه ها با تو خونده شده و میشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی