مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

فروش قالب وردپرس
مهران موزیک

با سلام سایت مهران موزیک
سلام این سایت آهنگ های شاد پاپ قرار می دهد تا بازدید کننده های خود را نگهداری کند تا بازدید کننده های زیادی پیدا کند و لطفآ در تلگرام سایت مهران موزیک هم عضو شوید

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس

دانلود آهنگ
تبلیغات
راه اندازی کسب کار آنلاین

دانلود آهنگ بی تو در خلوت شب

افسانه | چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ



بی تو در خلوت شب ناله می کرد دل من

با هر ترانه از تو خوندن گریه میکرد دل من

دیگه تنها تر از این نمیشه باشم میدونی

سخته برام از تو جدا شم میدونی

ب دلم وعده دادم که چشات مال منه

بخدا دوستت دارم این دیگه حرف آخره

برای دانلود و پخش آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید :

ه ه ه ه

♫♫♫♫♫♫

گریه وغم وای چه سخته برای من بی تو می میرم

دونه دونه اشکهای من مثل بارونند بی تو می بارند

چشم های من انگار فقط تو رو می بینند بی تو می میرند

گریه نکن همه چی زیباست آخر قصه چه زیباست خدانگهدار

خدانگهدار  خدانگهدار  خدانگهدار

دانلود آهنگ با کیفیت 320



دانلود آهنگ جدید

نظرات  (۱۲)

این اهنگ فوق العادست .. 
کلی هم باهاش خاطره دارم ، عاشق ها دانلودش کنن
به به این آهنگو ازدس ندین اشک آدمو درمیاره
آره واقعا.بسیار قشنگ و رمانتیک.و خاطره ساز
  • محسن چاوشی
  • عالیییییی
    آخ چقد دنبالش گشتم من.عااااالیه 
    اهنگش عالیه
    خوانندش کیه 
    اسمشو بگبم
    عالیه واقعا
    واااقعااا غمگین و قشنگ..... 
    یادش بخیر تو خدمت همش اینو میخوندمو گریه میکردم واسه خودم با این اهنگ دوسال خدمت کردن به خونه نیومدم  اموزشی پادگان کچوئی بودم دوره 178 گروهان عاشورا یادش بخیر
    سلام خواننده ی این اهنگ اقای محمود سهیلی هستش واقعا عالیه
    خوانندش محمودسهیلی نیست
  • محمد رضا عطوب
  • سلام. این آهنگ خیلی قدیمیه. از ساخته های خودمه. این آهنگ همراه با ۴ آهنگ دیگه خوندم که اون موقع از طریق بلوتوث سراسر ایران پخش شد. 

    پیج اینستام هست mohamad_atoub. شماره واتساپ: 09373073098

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی