مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

فروش قالب وردپرس
مهران موزیک

با سلام سایت مهران موزیک
سلام این سایت آهنگ های شاد پاپ قرار می دهد تا بازدید کننده های خود را نگهداری کند تا بازدید کننده های زیادی پیدا کند و لطفآ در تلگرام سایت مهران موزیک هم عضو شوید

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس

دانلود آهنگ
تبلیغات
راه اندازی کسب کار آنلاین

دانلود آهنگ دریا از مسیح و آرش

افسانه | چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۲۵ ب.ظ

متن دانلود آهنگ دریا از مسیح و آرش

سختیای زندگی رو
نمیشه آسون گرفت
با حلب پاره نمیشه سقفی تو بارون گرفت
نون بیار کباب ببر
اسمِ یه بازی بود فقط
تو صفِ شلوغِ فقر
حتی نمیشه نون گرفت
این روزا از رو نداری
عاشق و معشوق میشن
من یه لیلی میشناسم
مهرشو از مجنون گرفت
دختره گل فروش از بس که
گلاشو نفروخت
کاسه گدایی رو به سمتِ این و اون گرفت
مردی که گلیمشو از توی آب درنیاورد
یه اتاقِ بی اجاره گوشه ی زندون گرفت
هیچ کسی زیره پرش
گله رو به چرا نبرد
نی شکست و رنگ زوزه
صدای چوپون گرفت
این روزا از رو نداری
عاشق و معشوق میشن
من یه لیلی میشناسم
مهرشو از مجنون گرفت
دختره گل فروش از بس که
گلاشو نفروخت


کاسه گدایی رو به سمتِ این و اون گرفت

تا گل آلودم ماهیتو بگیر
بیا این آلوده ماهی رو ببین
که چه جوری جا گذاشتیش رو زمین
من واسه تو قید دریارو زدم
به درو دیوار تنگت میزنم
تو بیابونِ دلت نفس زدم

دریا بغلم کنم بغلم کن که شدم تنها
بغلم کن بغلم کن بین نامردا
منو تک ننداز
دریا،اشتباه کردم که از دست تو سُر خوردم
توی این مرداب با این آدما بًر خوردم
بد کم آوردم

بیا این پخشو پلارو تو جمعش کن
دوریت داره بد میسوزونه تو کمش کن
من گم شدم تو دل بی‌ رحم زمونه
بیا و این دیونه رو تو باورش کن

دریا بغلم کنم بغلم کن که شدم تنها
بغلم کن بغلم کن بین نامردا
منو تک ننداز
دریا،اشتباه کردم که از دست تو سُر خوردم
توی این مرداب با این آدما بًر خوردم
بد کم آوردم

دریافت

  • افسانه

نظرات  (۲)

سلام.وبلاگ زیبایی دارید. 
اگه خواستید 
www cafeh.blog.ir
رو دنبال کنید.و خوشحال میشیم تبادل لینک داشته باشیم.
پاسخ:
سلام دنبالتون کردم
آهنگش عالی فدات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی