مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

فروش قالب وردپرس
مهران موزیک

با سلام سایت مهران موزیک
سلام این سایت آهنگ های شاد پاپ قرار می دهد تا بازدید کننده های خود را نگهداری کند تا بازدید کننده های زیادی پیدا کند و لطفآ در تلگرام سایت مهران موزیک هم عضو شوید

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس

دانلود آهنگ
تبلیغات
راه اندازی کسب کار آنلاین

دانلود آهنگ دوری از بنیامین

افسانه | شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ق.ظ

آهنگ دوری از بنیامین :

اگه از پیش من دوری به این دوری تو مجبوری
میدونم زنده ای اما میدونم زنده در گوری
به دام افتادی بدجوری میری
یه گوشه میشینی پنهون اشک میریزی
میدونم مثل پاییزی که رفته نور از اون چشمای خوش رنگت
میدونی یک نفر تنگ غروبا میشه دلتنگت
کجایی ماه زندونی

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم در گیری میدونم مین روزا تو میمیری
آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری
نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری میدونم همین روزا تو میمیری
آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری
میری یه گوشه میشینی پنهون اشک میریزی
میدونم مثل پاییزی که رفته نور از اون چشمای خوش رنگت
میدونی یک نفر تنگه غروبا میشه دلتنگت
کجایی ماه زندونی کجایی ماه زندونی
منم زندونی ام مثل تو میدونی
نمیدونی که من هم اشک میریزم
واسه عشق تو پنهونی
نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری میدونم همین روزا تو میمیری
آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری
نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری میدونم همین روزا تو میمیری
آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری



دریافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی