مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

فروش قالب وردپرس
مهران موزیک

با سلام سایت مهران موزیک
سلام این سایت آهنگ های شاد پاپ قرار می دهد تا بازدید کننده های خود را نگهداری کند تا بازدید کننده های زیادی پیدا کند و لطفآ در تلگرام سایت مهران موزیک هم عضو شوید

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس

دانلود آهنگ
تبلیغات
راه اندازی کسب کار آنلاین

دانلود آهنگ محمد اصفهانی نام آشوب

افسانه | يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی نام آشوب

متن آهنگ جدید محمد اصفهانی نام آشوب :

خیلی وقتا توو دلم آشوب
خیلی وقته من همش غمگینم
توی این شبا هوا سنگینه
تا خود صبح خواب بد می بینم
چرخ زندگی به کام ما نگشت
هر دومون غم زده ی یه ماتمیم
ما جوونی همو سوزوندیم
ما یه عمریه بدهکار همیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یک قدم به سمت هم نیومدیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یک قدم به سمت هم نیومدیم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی نام آشوب

♫♫♫♫♫♫

تو تظاهر غرور صخره و من
حکایت جهان شیشه ای
من توو فکر رقص نور و آینه م
تو به فکر ضربه ی همیشه ای
من از این سر تو از اون سر
هردو مون نگران یک ریشه ایم
هفته ها پشت سر هم اومدنو
ما در گیر زخمای همیشه ایم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یک قدم به سمت هم نیومدیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یک قدم به سمت هم نیومدیم

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی