مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

فروش قالب وردپرس
مهران موزیک

با سلام سایت مهران موزیک
سلام این سایت آهنگ های شاد پاپ قرار می دهد تا بازدید کننده های خود را نگهداری کند تا بازدید کننده های زیادی پیدا کند و لطفآ در تلگرام سایت مهران موزیک هم عضو شوید

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس

دانلود آهنگ
تبلیغات
راه اندازی کسب کار آنلاین

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام تقدیر

افسانه | چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام تقدیر

متن آهنگ جدید پویا بیاتی بنام تقدیر :

اگه کندم تو رو از تقدیرم هر جا بودی تو واسه من تب کن

هر جا باشم من واست می میرم ما دوتا پرنده تنهاییم

که باید دلخوش پرواز نشم ما دوتا پنجره رو به همیم

که قراره رو به هم باز نشن

هر چی بغضه توی دنیا ماله من نبینم چهره ی تو غمگینه

تلخ اما به خودت تلقین کن عشق تو غمشم شیرینه

دنیای می خواد غزل دوریت و گوشه ی چشمای من بنویسه

هر جا احساس غریبی کردی مطمئن باش که چشمم خیسه

مطمئن باش که چشمم خیسه مطمئن باش که چشمم خیسه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام تقدیر

♫♫♫♫♫♫

آرزوهام و نگفتم به کسی وقتی هیچکسی محرم رازم نیست

دنیا بوتیک بزرگیه که توش هیچ پیراهنی اندازم نیست

آرزوهام و نگفتم به کسی وقتی هیچکس محرم رازم نیست

دنیا بوتیک بزرگیه که توش هیچ پیراهنی اندازم نیست

هر چی بغضه توی دنیا ماله من نبینم چهره ی تو غمگینه

تلخ اما به خودت تلقین کن عشق تو غمشم شیرینه

دنیای می خواد غزل دوریت و گوشه ی چشمای من بنویسه

هر جا احساس غریبی کردی مطمئن باش که چشمم خیسه

مطمئن باش که چشمم خیسه مطمئن باش که چشمم خیسه

دانلود با کیفیت 320 - 6.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی