مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

فروش قالب وردپرس
مهران موزیک

با سلام سایت مهران موزیک
سلام این سایت آهنگ های شاد پاپ قرار می دهد تا بازدید کننده های خود را نگهداری کند تا بازدید کننده های زیادی پیدا کند و لطفآ در تلگرام سایت مهران موزیک هم عضو شوید

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس

دانلود آهنگ
تبلیغات
راه اندازی کسب کار آنلاین

دانلود آهنگ جدید امین بنام آرزوته

افسانه | دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امین بنام آرزوته

دانلود آهنگ جدید امین بنام آرزوته با بالاترین کیفیت

Download New Music Amin – Arezoote
ترانه: امین بامشاد ، آهنگ و تنظیم: شهاب مقدم ، میکس و مسترینگ: حسین تی ام

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امین بنام آرزوته :

آرزوته که برات چی باشم من می خوام اونی که میگی باشم

آرزوهات و بگو عزیزم تا که هستیم و به پات بریزم

آرزوته وقتی خواب چشمات چی ببینی تو خواب و رویات

بذار تا رویای واقعی شم حاظرم هر چی که تو میگی باشم

آرزوته عاشقت کی باشه با تو باشم که دلم از خداشه

آرزومه این دل دیوونه تا می تونه عاشقت بمونه

آرزوته که برات چی باشم من می خوام اونی که میگی باشم

نه چشام دیده نه دنیام دیده که فرشته ای برام حس میده

به کسی داشتن دنیات داشته عشقی که پا تو دلم گذاشته

نه چشام دیده نه دنیام دیده که فرشته ای برام حس میده

به کسی داشتن دنیات داشته عشقی که پا تو دلم گذاشته

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امین بنام آرزوته

♫♫♫♫♫♫

تو تموم لحظه ها باهاتم عاشق صدای خنده هاتم

تو رو دوست دارم قدر جونم نفسم تویی تو مهربونم

تویی انتخابم از یه دنیا تویی واسم مثل خواب و رویا

همه دنیام واسه تو میدم با تو من به آرزوم رسیدم

آرزوته عاشقت کی باشه با تو باشم که دلم از خداشه

آرزومه این دل دیوونه تا می تونه عاشقت بمونه

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی