مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

مهران موزیک

می توانید در این سایت برترین آهنگ روز را دانلود کنید

فروش قالب وردپرس
مهران موزیک

با سلام سایت مهران موزیک
سلام این سایت آهنگ های شاد پاپ قرار می دهد تا بازدید کننده های خود را نگهداری کند تا بازدید کننده های زیادی پیدا کند و لطفآ در تلگرام سایت مهران موزیک هم عضو شوید

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس

دانلود آهنگ
تبلیغات
راه اندازی کسب کار آنلاین

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام فرصت

افسانه | دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام فرصت

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام فرصت با بالاترین کیفیت

Download New Music Majid Yahyaei – Forsat

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مجید یحیایی بنام فرصت :

فرصت نشد عاشق بشم با تو با تویی که سردو بی رحمی
فرصت نشد حتی بگم برگرد با اینکه حرفامو نمیفهمی

حرفی نمونده واسه ی گفتن حرفامو از چشام پیدا کن , پیدا کن
رفتی ندیدی پای من سسته حاله منو حالا تماشا کن
حاله منو حالا تماشا کن
بارون که میزنه دیوونه میشم عطره تو میپیچه

خودت که میدونی دنیا بدونه عشقه تو هیچه
من به یاد تو روزو شب میکنم یعنی عاشقم من
به یاد تو این کوچه ها رو طی میکنم من

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام فرصت

♫♫♫♫♫♫

میگم برو با اینکه میدونم وقتی نباشی حالم آشوبه
محکوم به موندن نیستی وقتی حاله تو جایه دیگه ای خوبه
داری نگاهم میکنی حالا مثله قدیم انگار مغروری
میری و از حالم نمیفهمی قلبت نمیکوبه تو که دوری
قلبت نمیکوبه تو که دوری
بارون که میزنه دیوونه میشم عطره تو میپیچه
خودت که میدونی دنیا بدونه عشقه تو هیچه
من به یاد تو روزو شب میکنم یعنی عاشقم من
به یاد تو این کوچه ها رو طی میکنم من

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی